Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:56:09+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Lekarze podczas operacji zakładaja jednorazowe rękawiczki, gdyż są zobowiązani dbac o higienę pacjenta, a jednorazowe rękawiczki są najbezpieczniejsze, zeby nie doszło to zakazenia itp.
274 4 274
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
dzienki uratowałeś mi skurę
dzięki dostanę 6
thx :D wolałam w podpunktach i da się z tego je zronić :D :D
2010-01-21T19:56:47+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Lekarze na czas operacji zakładają jednorazowe rękawiczki, ponieważ mimo tego, że umyją ręce to na nich może znaleźć się jakiś brud lub bakteria. Po każdej operacji wyrzucają je, bo każdy operowany pacjent jest chory na coś innego i jeśli używali by ciągle jednych rękawiczek dochodziło by do różnych zakażeń, a to może prowadzić nawet do śmierci.
147 4 147