Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:58:39+01:00
Rozchodnik ostry żyje w środowisku ubogim w wodę

-gruboszowate liście magazynujace wodę,
-zdolności higroskopijne (zdolność pobirania wody przez organy inne niż korzeń z powietrza).
3 5 3
2010-01-21T19:58:58+01:00
Rozchodnik ostry to gatunek rośliny należący do rodziny gruboszowatych Występuje w stanie dzikim w północnej Afryce, zachodniej Azji, na Kaukazie, Syberii oraz w Europie. W Polsce jest rozpowszechniony na całym niżu, rzadszy na pogórzu Sudetów i Karpat. Jest także uprawiany jako roślina ozdobna
1 1 1