Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T19:55:53+01:00
Moja najukochańsza Julio !!

Jeszcze nie przebrzmiał w mojej głowie dźwięk Twojego głosu, a już tęsknię za Tobą.
Jutro wydaje mi się tak odległe , jak następny rok. Nie wiem , czy tęsknota pozwoli mi dotrwać do naszego kolejnego spotkania. Będę odliczał każdą minutę, każdą sekundę,
która dzieli nas od siebie.
Julio - kochana moja ! Twoje oczy są jak gwiazdy na pogodnym niebie , rozświetlające mroki nocy. Twój głos to najsłodsza muzyka, która koi moje pękające serce.
Spoglądałem dzisiaj w ogrodzie na Twoją smutną twarzyczkę wspartą na dłoni i marzyłem , aby być rękawiczką na Twej ręce.
Dla Ciebie zrobię wszystko , wyrzeknę się nazwiska i rodziny , byle byś była moja.
Nie wyobrażam sobie , abym mógł żyć bez Ciebie. Jesteś mi niezbędna do życia jak woda i powietrze . Widzę Cię wszędzie , promieniach wschodzącego słońca, w blasku
księżyca,. czuję Cię w każdym podmuchu wiatru.
Miłość do Ciebie dodaje mi skrzydeł , to one przywiodły mnie na dzisiejsze spotkanie.
Nie straszni mi Twoi krewni, Twego gniewu bardziej się boję niż ich broni.
Dla Ciebie wskoczę w morza głębiny, wydobędę dla Ciebie najpiękniejsze klejnoty
Chcę być ptakiem w twojej kochanej dłoni, niewolnikiem u Twoich stóp.
Zapewniam Cię o mojej miłości , uwierz w nią, zostań moją żoną.
Nie są to czcze słowa Nie należę do mężczyzn z których wiarołomstwa - jak mówiłaś śmieje się Jowisz.
Jeżeli odwzajemniasz moje uczucie to wbrew wszystkim i na szczęście dla nas
zostań moją na zawsze.

Czekam z niecierpliwością na Twojego posłańca.
8 4 8
2010-01-21T19:58:36+01:00
Najdroższa !
Piszę do Ciebie ten list,aby powiedzieć jak bardzo Cię kocham.Każda dzień bez Ciebie przynosi smutek.
Tak bardzo chciałbym byś była ze mną.
Chcę Ci powiedzieć ,że ze względu na wszystko jesteś najważniejszą osobą w moim życiu,nie mogę żyć bez Ciebie.


Twój na zawsze oddany Romeo.
8 3 8