Odpowiedzi

2010-01-21T20:02:22+01:00
Negatywne strony :
-pochłaniacz czasu
-psuje się wzrok
-jest wiele filmów okazujących przemoc
-uzależnienie od telewizji
-wzorce nie godne naśladowania

pozytywne:
-informacje ze świata
-filmy naukowe
-pogłębianie wiedzy
-dowiadywanie się ciekawych informacji
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T20:04:34+01:00
Telewizja uczy nas duzo dobrego ale i zlego.
Dobre rzeczy:
*jest duzo filmow przyrodniczych
*niektore filmy ucza nas jak mamy radzic sobie z codziennymi problemami
*dostarcza nam wiele potrzebnych informacji
*nasza wiedza sie poszerza
Zle rzeczy:
*za duzo przemocy
*zbyt wiele fantazji
*oszukuja nas
*niektore seriale niczego dobrego nas nie ucza
*psuje sie wzrok
*marnujemny duzo czasu