Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T20:09:34+01:00
Mustache
fall lub autumn
April
winter
nephew
cheek
chemistry
sweater
socks
dress
dark hair
friday
thin lub slim
November
Aunt
shoulders
primary school
trousers
scarf lub muffler
high boots






2010-01-21T20:09:49+01:00
Wąsy-moustache
jesień-autumn
kwiecień-April
zima-winter
siostrzeniec-nephew
policzek-cheek
chemia-chemistry
sweter-sweater
skarpety-socks
ciemne włosy-dark hair
piątek - Friday
szczupły-slim
listopad-November
ciotka-aunt
ramiona-arms
szkoła podstawowa-primary school
spodnie-trousers
szalik-scarf
kozaki-swaggerer