Odpowiedzi

2010-01-21T20:08:14+01:00
Jan Kochanowski byl bardzo zalamany.Bardzo cierpial po stracie corki.Bardzo rozpaczal po jej stracie.Obwinial siebie ze nie mogl jej w zaden sposob pomoc.
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T20:11:18+01:00
Jan Kochanowski po śmierci córki bardzo za nią tęsknił na początku nie mógł pogodzić się z myślą że ona nie żyje. Czuł ból i cierpienie bo stracie swojej malej pociechy. Zawsze mówił że Urszula była bardzo gościna i nigdy nie pozwalała nikomu się smucić .Kochanowski bardzo kochał swoją córeczkę, była jego oczkiem w głowie. Po jej śmierci poeta poświęcił jej bardzo dużo utworów, które sam napisał np. Urszula Kochanowska oraz Treny :) .
10 3 10