Odpowiedzi

2010-01-21T20:08:10+01:00
NIski facet z brzuszkiem . ; )
NOsi fartuszek .
Taką ` czapkę kucharską ` .
no i oczewiście zawsze jest brudny od przypraw i wg .



[ mam nadzieje że pomogłam ]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T20:11:06+01:00
W mojej opinii stereotypowy kucharz ma wielką, białą czapkę kucharską oraz biały fartuch. Jest nieco pulchny od kosztowania wszystkiego, co przygotuje, no i oczywiście brudny od przypraw, gdy gotując walczy z czasem.
2010-01-21T20:19:43+01:00
Polski stereotyp kucharza to niski gośc z brzuszkiem,przewaznie brudny i wypity.
Ale stereotyp kucharza angielskiego, to człowiek inteligentny,wyksztalcony,umiejacy ugotowac i podac, znajacy savoir vivre.