Odpowiedzi

2010-01-21T20:11:27+01:00
Rozumiem to tak: tu chodzi o ludzi którzy walczyli za niepodległość i w tym kawałku "cytatu" dziękujemi tym ludziom
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T20:11:42+01:00
Słowa te bezpośrednio i znamiennie nawiązują do polaków walcząc podczas bitwy o Anglię. Churchill miał na myśli utalentowanych pilotów myśliwców, którzy wsławili się heroiczną obroną nieba nad Wyspami Brytyjskimi i strącili wiele maszyn nieprzyjaciela. Dzieje te zostały bliżej opisane w książce Arkadego Fiedlera "Dywizjon 303".