Odpowiedzi

2010-01-21T20:14:17+01:00
Poniewaz Jezus przyszedl na swiat i zginal za ciebie a ty go nie sznaujesz wstydz sie
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T23:41:47+01:00
Moja obecność/nieobecność na niedzielnej mszy świętej nie jest sprawą obojętną dla zdrowia i ciała Chrystusa, ponieważ Jezus przyszedł na świat i za nas zginął, a my go za to nie szanujemy. Wierząc w Jezusa powinniśmy uczestniczyć w niedzielnej mszy świętej.
8 4 8