Odpowiedzi

2010-01-21T20:15:46+01:00
Pierwsze przykazanie Boże brzmi : Nie będziesz miał bogów cudzych przede mną. Aby to zachować powinniśmy nie tylko odwrócić się od bożków poprzez nawrócenie. Lecz czasem chodzi o takich bożków jak komputer, tv czy internet. Przez to odwracamy się od Boga bop tylko internet się liczy np.: codziennie musimy wesjc na poczte aby zobaczyc czy stalismy jakas wiadomosc. Ale np.: na modlitwe nie starczylo czasu.
Dlatego powinnismy na pierwszym miejscu stawiac Boga a potem wszystko inne co jest dla nas ważne ;)
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T20:17:13+01:00
Aby wiernie zachowywać pierwsze przykazanie Boże, należy szanować całym sercem Boga. Nie odtrącać wiary, jaką nas obdarzył podczas chrztu oraz być mu posłusznym i nie ulegać pokusom. Ważne jest także, byśmy nie odkładali modlitwy, na później robiąc teraz rzeczy, które nie prowdzą nas drogą zbawienia (np. granie na komputerze).

Pozdrawiam ^^
2 5 2
2010-01-21T20:21:07+01:00
Aby zachować 1 przykazanie Boże należy wierzyć w Boga.Każdy człowiek powinien zaangażować całą swoją wolność w to aby adorować Boga.Oznacza to że trzeba z szacunkiem i całkowitą uległością uznać nicość stworzenia,które istnieje jedynie dzięki Bogu.Należy także wychwalać Boga,wielbić i uniżać samego siebie.Do oddawania słusznej czci Bogu uzdalniają nas cnoty wlane nam przez Ducha Świętego:wiara,nadzieja i miłość.

Pozdrawiam Turbodynomen
4 5 4