Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T20:13:49+01:00
* strefa klimatów równikowych
o równikowy wybitnie wilgotny
o podrównikowy wilgotny
o podrównikowy suchy
* strefa klimatów zwrotnikowych
o wilgotny
o pośredni
o kontynentalny suchy
o wybitnie i skrajnie suchy
* strefa klimatów podzwrotnikowych
o morski
o pośredni
o kontynentalny
o kontynentalny, suchy
* strefa klimatów umiarkowanych
o umiarkowane ciepłe
+ wybitnie morski
+ morski
+ przejściowy
+ ciepły
+ kontynentalny
+ wybitnie kontynentalny
+ kontynentalny, suchy
+ kontynentalny, wybitnie suchy
+ kontynentalny, skrajnie suchy
o umiarkowane chłodne
+ morski
+ przejściowy
+ chłodny
+ kontynentalny
+ wybitnie kontynentalny
+ skrajnie kontynentalny
* strefa klimatów okołobiegunowych
o subpolarny
o polarny
2010-01-21T20:16:00+01:00
1. klimat równikowy: gorący i wilgotny
2. podrównikowy: wilgotny i suchy
3. zwrotnikowy: gorący i suchy
4. podzwrotnikowy(śródziemnomorski)
5. umiarkowany
6. okołobiegunowy: subpolarny i polarny