Odpowiedzi

2010-01-21T20:20:52+01:00
Gdy będe burmistrzem napewno zadbam o wszystkich mieszkańców miasta. Przeznacze odpowiednie środki dla ludzi ubogich.
Zawsze będe dbał o rozrywkę w mieście. Zorganizuje różne festyny. Zaprasze do naszego miasta różne gwiazdy.
Zrobie wszystko aby zmniejszyć bezrobocie w mieście.
Zadbam również o porządek,postaram sie aby miejscowość była zawsze czysta.
Dofinansuje rożne szkoły. Zorganizuje darmowe korepetycje dla najlepszych uczniów szkoły.Pomage innym w razie potrzeby . Postaram się nikogo nie zawieść.

3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T20:21:05+01:00
Gdybym tylko miała możliwość bycia burmistrzem, na pewno nie zawiodłabym tych, którzy polegaliby na mnie.
Próbowałabym wykonywać swoje obowiązki sumiennie i sprawiedliwie.
W razie jakichkolwiek kłopotów, zawsze służyłabym pomocą.
Zatrudniłabym ludzi życzliwych i kontaktowych, zero skromności.
W moim własnym biurze panowałaby miła, przyjazna atmosfera.
Wszystkich, oczekujących pomocy traktowałabym z szacunkiem i serdecznością.
Starałabym się, aby zdobyć uznanie nawet tych, którzy są przeciw.
Nie ignorowałabym żadnych problemów.
Każdy kłopot starałabym się rozwiązać w miarę swoich możliwości.
Zawsze dbałabym o to, aby w moim biurze panowała miła, wesoła atmosfera.
Myślę, że gdybym miała szanse zostać burmistrzem, nie zawiodłabym tych, którzy we mnie wierzą.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T20:22:05+01:00
Gdybym była burmistrzem miasta z pewnością wprowadziła bym wiele zmian. Jedną z nich była by poprawa warunków na polskich drogach, a podczas srogich zim postarałabym się, aby drogi zawsze były odśnieżone i przejezdne. Szkoły w tym mieście zostałyby wyposażone w nowoczesny sprzęt komputerowy i dostęp do internetu. Przy każdej ze szkół powstała by hala sportowa, umożliwiająca młodzieży rozwój fizyczny. Wybudowałabym również schroniska dla bezdomnych. W mroźne dni mogliby się tam oni ogrzać i pożywić. Wielu ludzi zmieniło by swoje warunki mieszkalne. Wolontariusze z pewnością wspierali by ich w poszukiwaniu pracy. Miejscowe kościoły również zostały by przeze mnie wsparte finansowe. Większość z nich zostałyby odnowiona,a zabytki znajdujące się tam przeszłyby renowacje. Z pewnością moje prace nie poszłyby na marne, a wyborcy wybieraliby mnie na kolejne kadencje.

Pozdrawiam.;)
Mam nadzieje, że pomogłam!.;*
3 5 3