Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T20:19:47+01:00
Ponieważ głośna muzyka i młot pneumatyczny mają nadwyżkę Db . A jeżeli przekroczymy Db to wszystko szkodzi .
2010-01-21T20:23:08+01:00
Głośnosć wydawana przez dany przedmiot jest oceniana w Decybelach-dB

Szelest liści 10 dB
Szept 20 dB
Rozmowa 60 dB
Głośna muzyka 70 dB
Samochód osobowy 80 dB
Grzmot 110 dB
Młot pneumatyczny 120 dB
Start samolotu odrzutowego 130 dB


Młot pneumatyczny 120 dB
Głośna muzyka 70 dB

50dB - różnica miedzy głośnosci iedzy muzyka a młotem
Głosno puszczona muzyka ( a w szczególności prosto do uszu, przez słuchawki)
rózni sie niewiele od głośności młota pneumatycznego. Skutki przebywania z jednym z tych czynnikó maga być bardzo podobne