Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T20:19:42+01:00
Złapać wiatr w żagle-zyskać siły potrzebne do działania;wykorzystać sprzyjające okoliczności, by rozwinąć działalność
15 4 15
2010-01-21T20:20:20+01:00
Oznacza to zdobyć nowe siły do działania. Zostało to porównane z żaglami, ponieważ po długich bezwietrzynych (bezowocnych) dniach, kiedyś zawieje porwisty wiatr (znajdziemy natchnienie) :]

Pozdrawiam ^^
13 3 13