Zad1.oblicz:
a)(-7)+6+(-2)+(-5)+16=
b)(-20) + (-60) +90 + (-10) +30 =
c)8,5 + (-2,4) + (-1,1) + 4,2 + (-7,6) =
d)(- 1 1/2) + (-2 2/3 )+ 1 4/9) + 6 5/9 + (- 3 11/18)=
e)(-4,5) + (-2 2/5) + 7 1/2 + (-1,7) + 6 4/5=


te znaki '' / '' to jako kreska ulamkowa

3

Odpowiedzi

2010-01-21T20:24:32+01:00
A) (-7) +6 + (-2) + (-5) +16= (-7) +6-2-5+16=(-14)+22=8
b)(-20) +(-60)+90+(-10)+30=(-20)-60+90-10+30=(-90)+120= 30
2010-01-21T20:24:34+01:00
A)(-7)+6+(-2)+(-5)+16= 8
b)(-20) + (-60) +90 + (-10) +30 = 30
c)8,5 + (-2,4) + (-1,1) + 4,2 + (-7,6) = 1,6
e)(-4,5) + (-2 2/5) + 7 1/2 + (-1,7) + 6 4/5= 37,7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T20:29:17+01:00
A) (-7)+6+(-2)+(-5)+16= -7+ 6-2-5+16=(-8) + 16= 8
b) (-20) + (-60) +90 + (-10) +30 = -20 -60 +90 -10 +30 = 10-10+30= 30
c) 8,5 + (-2,4) + (-1,1) + 4,2 + (-7,6) =8,5 -2,4-1,1+4,2-7,6 = 1,6
d)(- 1 1/2) + (-2 2/3 )+ 1 4/9) + 6 5/9 + (- 3 11/18)=
(-1 9/18) - 2 12/18 + 1 8/18 + 6 10/18 -3 11/18 =-2 13/18 + 2 17/18=
= 4/18
e)(-4,5) + (-2 2/5) + 7 1/2 + (-1,7) + 6 4/5=-4,5 - 2,4+7,5-1,7+6,8 =
5,7

:)) mam nadzieje ze pomoglam :)