Odpowiedzi

2010-01-21T20:25:46+01:00
1. mieszkasz w nim
2. przychodzi ci często do głowy pewna...
3. zbiera się na dnie
4. zwierze, które lubi mleko

1) Dom
2) mYśl
3) oSad
4) Kot
h --> DYSK
  • tm2
  • Rozwiązujący
2010-01-21T20:51:04+01:00
Mleko
Y
Sklep
Zachód




1.Białe, pochodzi od krowy.
2.Następna litera w alfabecie po X.
3.Mozna tam kupic wszystko, zależnie od specjalizacji.
4.Kierunek świata, na mapie zawsze na lewo.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T21:07:30+01:00
PPT
wi R us
w O rd
C reative
Ewa
Spammer
m O nitor
Rak

1 rozszeżenie stosowane w presentacjach power piont
2 infekcja w komputerze np kon trojański, robak
3 jeden z produktów MICROSOFTU
4 słynna firma rodukująca głosniki do komputerów i słuchawki
5 imię pierwszej kobiety
6 osoba wysyłająca spam
7 patrzysz się w niego siedząc przed komputerem
8 chodzi do tył ido przodu jest też nazywany nowotworem


rozwiązanie procesor