Grupę rodziców zapytano, co robią dla swoich dzieci z okazji Dnia Dziecka. Wyniki tej ankiety;
50%-prezenty
40%-słodycze
5%-kino lub teatr
5%- cukernia lub restauracja
2.5%-festyn, wesołe miasteczko
10%-spacer lub wycieczka
Spróbuj sformułować kilka wniosków wynikających z tej ankiety.
POMÓŻCIE!!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T20:27:57+01:00
Prezenty są najbardziej popularną niespodzianką na dzień dziecka. Słodycze też cieszą sie dużym zainteresowaniem wśród dzieci. Najmniej rodziców wybiera dla swoich dzieci festyn lub wesołe miesteczko. Ogólnie mówiąc rodzice wolą kupić podarek niż zagospodarować jakoś dzieciom ten dzień.
2 5 2
2010-01-21T20:28:08+01:00
Z ankiety wynika że rodzice za najlepszy sposób nagrodzenia dzieci w ich święto uważają prezenty i słodycze(połowa ankietowanych) Niestety reszta odpowiedzi ankietowanych wg mnie powinna składać się z większej ilości odpowiedzi ponieważ kino czy teatr może znacznie bardziej wpłynąć na dzieci pod względem rozwoju niż słodycze czy prezenty
2 5 2
2010-01-21T20:31:02+01:00
Wnioski:
1]nieprawidłowe odżywianie, za dużo bo aż 40% słodycze
2]5% kino lub teatr , szczególnie teatr to za mało, na kulturalne spedzanie wolnego czasu
3]10% spacer lub wycieczka, z tego wynika,że rodzice mają za mało czasu dla dzieci, nawet nie umieją im go poświęcić z okazji dnia dziecka
4]2,5% festyn lub wesołe miasteczko, wniosek, rodzice nie chcą współuczestniczyć w zabawach dzieci, festyn byłby do tego wspaniała okazją, w wesołym miasteczku mogliby sie razem wspaniale bawić, odstresować i zrelaksować
5]5% tylko cukiernia i restauracja- za mało, powinni częściej rodzice wychodzić z dziećmi
6] 50% prezenty, za dużo, najłatwiej kupić prezent, a dzieci wolałyby na pewno wiecej czasu spedzac z zapracowanymi rodzicami
3 3 3