Odpowiedzi

2010-01-21T20:24:05+01:00
Te przysłowie oznacza: Dużo rozmowy, mało czynu . ; d
43 2 43
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T20:25:07+01:00
W przysłowiu "Z dużej chmury mały deszcz" chodzi o to, że czasami duże kłótnie zostają zakończone spokojnie. Zazwyczaj wielkie kłopoty, z którymi trudno się uporać tak naprawdę są proste i łatwe do rozwiązania. Ludzie po prostu robią wielką aferę z byle powodu.
40 3 40
2010-01-21T20:27:18+01:00
Czasami jest tak ze cos wydaje nam sie niedopokonania. Może to być np sprawdzin z matemtyki lub też napisanie referatu na 2 strony. Gdy pożadnie przyłozymy sie to tego przykładowego referatu okazuje sie ze była to dla nas błahostka.
Cos co odbieramy jako nieogarnite i 'wielki' okazuje sie byc rzeczą niewielką :)
23 3 23