Ludność świata w 1999roku wynosiła w przyblizeniu 5975mln. W tabeli zestawiono ludność na kontynentacg:
Europa = 729
Azja = 3634
Afryka = 767
Ameryka Północna i Środkowa = 477
Ameryka Południowa = 341
Australia i Oceania = 30

a)Jaki procent ludności świata mieszka w Europie
b)Jaki procent ludności świata stanowi ludność obu Ameryk?
c)Na którym kontynencie mieszka ponad połowa ludności świata? Jaki to procent
d)O ile procent więcej ludzi mieskza w Azji niż w obu Amerykach i Europie razem?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T20:28:28+01:00
A). 729/5975 * 100% ≈ 12,2%
b). 477+341 = 818
818/5975 * 100% ≈ 13,7%
c). W Azji.
3634/5975 * 100% ≈ 60,8%
d). 60,8% - 13,7% = 47,1%
1 5 1
2010-01-21T20:29:16+01:00
A)30+341+477+767+3634 razy 100 podzielić na 729