Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T20:35:21+01:00
6x²y-3xy²
2xyz²-4xy+6x
4b²+3b-12b²
6abc+5abc+10abc
2xyz-8zxy+3yzx
x+3x-12x
w+w²+2w
mn-2mn+12nm-6mn
7sk+8ks-2ks
ar+r²+2r
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T20:40:06+01:00
8x-6=2(4x-3)
16y-4x=4(4y-x)
21z-7=7(3z-1)
8x^2-4x+2=2(4x^2-2x+1)
56z+28=28(2z+1)
36x^3-18x^2=18x^2(2x+1)
9x^2-81=9(x^2+9)
6a^2+8x^2-16x^3+18a^2=2(3a^2+4x^2-8x^3+9a^2)
12y^2-3y^3=3y^2(4-y)
18x^3-9x^2+3x=3x(6x^2-3x+3)
-81y^2-9y-9=-9(9y^2+1y+1)

proszę bardzo, masz 10 przykładów, starałem się dawać rożne przykłady jakie możesz na poziomie gimnazjum przeanalizować i myślę, ze jak po nich pośledzisz wzrokiem to zrozumiesz o co w nich chodzi