Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T20:32:28+01:00
Gdy zauważamy na kapuście takie szkodniki jak: bielinek kapustnik czy bielinek rzepnik. Zwalczanie polega na niszczeniu chwastów i opryskiwaniu roślin pyretroidami albo preparatami bakteryjnymi. Preparaty te nie są toksyczne dla ludzi i zwierząt. Są selektywne co oznacza że niszczą gąsienice motyli nie niszcząc przy tym owadów pożytecznych. Nie stanowią ponadto żadnego zagrożenia dla środowiska. W ogródkach przydomowych i na działkach można niszczyć jaja a gąsienice zbierać ręcznie.
4 5 4
2010-01-21T20:33:44+01:00
Najłatwiej było by chemicznie, kupić jakiś oprysk Należy niszczyć resztki na których mogą znajdować się gąsienice bielinków.
2 5 2