Odpowiedzi

2010-01-21T20:29:25+01:00
2010-01-21T20:34:27+01:00
Tokio
140-16=124
124:15(bo co 15 stopni cofamy lub dajemy do przodu p h)=8,3
teraz dajesz do przodu 8,3 h czyli w Tokio będzie około godz.18.50

Nowy Jork
75-16=59
59:15=3,9 w przybiżeniu 4
teraz do tyłu o 4 godz. czyli w Nowym Jorku jest godzina 5.30
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T22:10:29+01:00
NJ-W
74°-16°=58°
58°×4=232
232:60=3godz 52minuty
9.30-3.52=5godz 38minut
W Nowym Jorku jest godzina 5.38

T-W
140°-16°=124°
124°×4=744
744÷60=12godz 24minuty
9.30-12.24= 21godz 06minut
W Tokio jest 21.06
2 3 2