Odpowiedzi

2010-01-21T20:32:25+01:00
Słóżyła jako rozrywka, częściej dla ludzi bogatszych.
Muzyka tworzona w dawnych czasch byla muzyką klasyczną.
Dzięki niej ludzie rozwiajali sie "kulturowo" ;)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T20:40:21+01:00
Czasami dźwięk zapewnia żyjącym łączność ze światem zmarłych.Pobudzeniu inwencji formotwórczej w muzyce służy improwizacja na zwieńczenie i apogeum dotychczasowych dziejów . Piękno i cnota to jedność,łączono z muzyką, tańcem i poezją.
2010-01-21T20:41:46+01:00
Muzyka w średniowieczu była bardzo z wiązana z kościołem.były śpiewane psalmy i antyfony oparte o melodie greckie. papierz grzegorz wielki zatwierdził zestaw melodii który został nazwany chorałem gregorjańskim.w renesansie nastąpił rozwój polifoni (muzyki wielogłosowej w której każdy głos jest samodzielny) . rozwineła się również muzyka instrumentalna.. muzyka w dwnych czasach służyła kościołowi pożniej grano przede wszystkim na weselach '' oj, chmielu , chmielu'' która grali i śpiewali ludzie.