Drogi Dziadku uśmiechnij się
przecież dzisiaj jest Twój dzień
dlatego przesyłam całusa mocnego
życząc Ci szczerze wszystkiego dobrego.

Przetłumaczyć : P chce się poprostu upewnić czy jest ok : P to na laurkę dla dziadka : P z góry dzięki

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T20:30:24+01:00
Dear Grandpa smile
Yet today is your day
send a kiss so strong
and wish you sincerely all the best.
2010-01-21T20:31:34+01:00
So, your day is grandfather yet today all good expensive smile send sound wishing it sincerely ....