Odpowiedzi

2010-01-21T20:39:41+01:00
W to święto powinno się odwiedzić swoje babcie i dziadków, złożyć im życzenia. Dzieci mogą zrobić laurkę lub własnoręcznie robione pamiątki.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T20:42:17+01:00
W dniu babci i dziadka ten dzien powinno sie spedzac milo cieplo i spokojnie.pomodz baci i dziadkowi w trodnych sprawach.nie psóc im chumoru.a przedewwszystkim trzeba byc grzecznym.!