Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T20:48:05+01:00
T-trójkąt k- kwadrat
1,5dm=15cm
pk=15*15=225
t=1/3k
t=1/3*225
t=75
a=90mm=9cm
pt=1/2ah
75=1/2*9*h
h=16 2/3 cm
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T20:49:38+01:00
Rozwiązanie :
P kwadratu = a*a
p = 15cm*15cm = 225cm2

P trójkąta = 1/3 * 225 cm² = 75 cm²
P = 1/2 * a * h
75cm = 0,5 * 9 * h
h = 16 i 2/3 cm
Odp:Wysokość opuszczona na ten bok wynosi 16 i 2/3 cm
2 5 2