Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T20:47:27+01:00
Kuchnia w kształcie prostokąta ma długość równą 3,20 m i szerokość równą 2,80 m.

3,2 * 2,8 = 8,96 m²

Łazienka ma kształt prostokąta, ale jest o 60 cm krótsza od kuchni i o 30 cm szersza.

(3,2-0,6) * (2,8+0,3) = 2,6 * 3,1 = 8,06 m²

jaka jest różnica pól posadzek tych pomieszczeń ?

8,96 - 8,06 = 0,9m²
16 4 16
2010-01-21T20:52:14+01:00
Pk=3,20*2,80
Pk=8,96
320-60=260
280-30=250
Pł=2,60*2,50
Pł=6,5
8,96-6,50=2,46
9 2 9