Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T21:22:39+02:00
Marichuana zaciera przestrzeń między neufronami, i blokuje przepływ impulsów, otumania człowieka, człowiek ma zwidy (tzw fazy xD) i halucynacje
2009-09-30T21:31:08+02:00
Marihuana zle działa na oranizm ponieważ zaciera przestrzeń między neufronami, i blokuje przepływ impulsów, otumania człowieka, człowiek ma zwidy i halucynacje
2009-09-30T21:52:37+02:00
Ponieważ marihuana jest szkodliwa dla płuc i organizmu ...
Jeżeli np. spalisz mała ilość to będziesz miał straszny napad śmiechu albo totalną zamulę
Jeżeli spalisz dużą ilość to życie wydaje ci się super, masz wrażenie że jesteś Bóg wie kim np. supermenem czy smerfem ...
Po prostu marihuana w najprostszym wyjaśnieniu po prostu hipnotyzuje