Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T20:56:28+01:00
Hm...
Moim zdaniem większośc uczniów pisze długopiesm, gdyż od niedawna mają rozmaite kolory, barwy itp.

Wystarczy nacisnąc i już jest "gotowy do pracy'' a pióro to trzeba odetkac nie wiadomo jeszcze czy bedzie pisac...
Sama osobiście go używam...

chyba tyle

;))
1 4 1
2010-01-21T20:56:34+01:00
Moim zdaniem długopis zmienił świat, ponieważ dzięki niemu możemy pisać na papierze (i nie tylko) co tylko chcemy. Dawniwj pisano piórem, ale ta metoda była bardziej uciążliwa. Długopis jest wygodniejszy.
1 4 1