Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T21:02:38+01:00
Kodeks zachowań rycerskich;
1. Bądź zawsze oddany Bogu, Ojczyźnie, Panu.
2. Nigdy nie bądź tchórzliwy.
3. Bądź ambitny i podążaj do celu.
4. Przegrane bitwy znoś z honorem.
5. Bądź wzorem dla innych.
6. Szanuj ludzi wokół siebie.
7. Dobro i prawość przed niesprawiedliwością broń.
8. Bądź hojny dla ludzi w potrzebie.
9. Bądź wierny swym zasadom i ideałom.
10. Nie krzywdź słabszych.
11.Walcz uczciwie
12.Rycerz jest dworny wobec dam - taktowny, uprzejmy, godny zaufania
14.Broń słabszych i pokrzywdzonych.
15.Rycerz walczy i naraża się wyłącznie dla sławy i chwały rycerskiej, nie dla bogactw
16.Rycerz nigdy nie wycofuje się z walk.
17.Poddaje się tylko w ostateczności
6 4 6
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T21:03:29+01:00
Kodeks zachowań rycerskich:
1. Rycerz powinien być odważny
2. Odznaczać się męstwem i sprawiedliwością
3. Szanować wroga
4. Kierować się sprawiedliwością
5. Postępować godnie i właściwie
6. Walczyć dla Boga
7. Zawsze bronić tego, co słuszne
8. Kierować się własnym sercem i rozumem
9. Dbać o przyjaciela i wroga
10. Walczyć dla ojczyzny
11. Nie osądzać nikogo bez powodu
12. Odznaczać się honorem
13. Zawsze walczyć do końca
14. Poświęcać się temu, co właściwe
15. Walczyć godnie i dumnie
2 5 2
2010-01-21T21:03:51+01:00
1.odważny
2.oddany ojczyźnie-gotowy oddaćza nią życie
3.silny
4.mężny
5.honorowy
6.dzielny
7.pochodzi z wysokiego rodu
9.Wierny swojemu krajowi
10.gotówzginąćzawładce/króla
11.dumny
12.świtnie włada bronią i mieczem
13.jeździ konno
14.wierzący chrześcijanin
15.szanuje ludzi
16.wobecpogan żywi pogarde jakdla kogoś gorszego


to wszystko dyktowała nam pani więc napewno jest dobrze..pozdro ;**
1 5 1