Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T20:59:51+01:00
Gdy Agata powiedziała mi swój sekret starałam się nie pisnąć słówkiem.
ania chciała znać prawdę o Tomku więc nie owijałam w bawełnę i wszystko jej powiedziałam.
Nie zdawałam sobie sprawy że mogłam urazić mojego kolegę żartem.
Gdy tata ze mną się kłócił nie przebierał w słowach
2010-01-21T21:00:12+01:00
1) Gdy pani zwróciła uwagę Tomkowi, on już nie pisnął słówkiem.
2) Anka nie owijała w bawełnę i powiedziała co tak naprawdę myśli o zachowaniu Hanki.
3) Ździsia nie zdawała sobie sprawy, jak bardzo podoba się Władkowi.
4) Chłopcy wyzywając się na pojedynek, nie przebierali w słowach.

Pozdrawiam,
Buzzy ;-)