Odpowiedzi

2010-01-21T21:03:41+01:00
*wykształcenie nasienia, tworu przetrwalnikowego
*rozwój silnie zredukowanych gametofitów i zarodków na saproficie
*wykształcenie owoców
*nasiona zawierają dużo białka
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T21:04:21+01:00
Ich nasiona sa przenoszone przez zwierzęta ( w szczególności ptaki) podczas procesu wydalania nasiono ma również naturalny nawóz dzięki czemu szybciej rośnie
4 3 4