Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T21:06:09+01:00
Pole :
S = e*f/2
e = 16 cm
f = 12 cm
S = 16 * 12 / 2 = 96 cm2
S = 96 cm2

obwód:
Ob = a+a+a+a
Ile ma ściana:
12 - 100%
x - 80%
x = 12 * 80 / 100 = 9,6
x = 9,6

ściana (a) = 9,6
Ob = 9,6 + 9,6 + 9,6 + 9,6 = 38,4
2010-01-21T21:07:42+01:00
Pole rąbu to 1/2 razy podstawa razy wysokość, ale w tym wypadku będzie to Pole= 1/2 razy jedna przekątna razy druga przekątna.

P= 1/2 razy 16 razy 12
P= 1/2 razy 192
P= 96 CM KWADRATOWYCH!


Zaraz ci obwód podam
2010-01-21T21:08:39+01:00