Odpowiedzi

2010-01-21T21:05:43+01:00
Beret -beret
biustonosz brassiere, bra
bluza blouse
bluzka blouse, sweatshirt
bokserki boxers
but shoe
chustka kerchief, bandanna
czapka cap
dżinsy jeans, denim
futro fur
garnitur suit
garsonka g tailor-made dress
gorset corset
golf polo neck
halka underskirt
kamizelka waistcoat , vest
kapelusz hat
kask helmet
kostium costume
koszula shirt
koszula nocna nightgown
kozaki high boots
krawat tie
kurtka jacket
majtki panties
marynarka jacket, coat
minispódniczka, (miniówka) miniskirt
mundur uniform
muszka bow-tie
palto overcoat
pasek belt
piżama pyjamas
płaszcz coat
podkoszulek T-shirt, undershirt
pończochy stockings
rajstopy tights
rękawica, rękawiczka glove
sandał sandal
skarpeta sock
slipy briefs, underpants
spodnie trousers
spódnica skirt
stringi G-string , thongs
sukienka, suknia dress, gown
sutanna cassock
sweter sweater
szalik scarf
szlafrok, podomka dressing gown , bathrobe
turban turban
guzik button
kaptur hood
kieszeń pocket
kołnierz collar
mankiet cuff
nogawka leg
podeszwa sole
rękaw sleeve
sznurowadło shoelace
zamek błyskawiczny zipper
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T21:11:31+01:00
Anorak - skafander
bag - torba
belt - pasek
blouse - bluzka
boots - buty (zimowe)
boxer shorts - bokserki
bra - stanik
bracelet - bransoletka
briefcase - aktówka
button - guzik
cap - czapka
cardigan - sweter rozpinany
casual clothes - odzież codzienna
checked - w kratkę
coat - płaszcz
collar - kołnierzyk
cotton - bawełna
cuff - mankiet
denim - materiał dżinsowy
dress - sukienka
dress up - ubrać się elegancko
dressing - gown - szlafrok
fashionable - modny
fit - pasować
flat shoes - buty na płaskim obcasie
formal clothes - elegancka odzież
gloves - rękawiczki
handbag - torebka
hat - kapleusz
high heels - wysokie obcasy
jacket - marynarka
jeans - dżinsy
jawellery - bizuteria
jumper - sweter
panties - majtki damskie
leather - skóra
linen - len
mackintosh - płaszcz nieprzemakalny
necklace - naszyjnik
nightdress - koszula nocna
out of fashion - niemodne
outfit - ubranie
overcoat - palto
pocket - kieszeń
pyjamas - piżama
sandals - sandały
wallet - portfel
scarf - szalik
shirt - koszula
shoe - buty
shorts - szorty
silk - jedwab
size - rozmiar
sleeve - rękaw
slippers - kapcie
sock - skarpetka
stockings - pończochy
suede - zamsz
suit - garnitur
tie - krawat
tights - rajstopy
top - bezrękawnik
tracksuit - dres
trainers - tenisówki
pants - spodnie
t-shirt - koszulka
umbrella - parasolka
underwears - bielizna
vest - podkoszulek
wool - wełna
zip - suwak