Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T21:07:34+01:00
Poprosiłabym boginię Atenę o mądrość. Zyskałabym dzięki temu lepszy pogląd na świat i mogłabym być dobra w każdej dziedzinie nauki. Mogłabym rozpocząć wielką karierę dzięki której zapewniłabym sobie dobrą przyszłość. Dzięki uzyskanej mądrości mogłabym poznać wielu ciekawych ludzi, równie mądrych jak ja :).
1 5 1
2010-01-21T21:31:30+01:00
Odradzanie roślin Demeter
Nieśmiertelność Ozyrys
Hermes latanie

Cóż na uzasadnieine nie mam czasu
4 4 4