Odpowiedzi

2010-01-21T21:06:15+01:00
25*3=75
400-75=325
3+2=5
325/5=65
65+25=90

Odpowiedź: Wojtek obierał przez 90 minut, a Maciek przez 65
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T21:11:31+01:00
(25*3)/2=37,5 -tyle Wojtek obrał w dodatkowym czasie
400-37,5=362,5
2+3/2min=5/2min=2,5/min-tyle ziemniaków obierają w ciągu minuty
362,5/2,5=145min=2h25min
2h25min+25min=2h50min
Odp.Maciek obierał przez 2h25min, a Wojtek 2h50min.