Odpowiedzi

2010-01-21T21:10:42+01:00
SIła oddziaływania grawitacyjnego między dwoma ciałami posiadającymi masę jest wprost proporcjonalna do iloczynu tych mas i odwrotnie proporcjonalna do kwadratu odległości między nimi.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T21:12:35+01:00
Siła oddziaływania (grawitacyjnego) między dwoma ciałami posiadającymi masę jest jest (proporcjonalna) do iloczynu tych (mas) i (odwrotnie proporcjonalna) do (kwadratu odległości) między nimi.
1 5 1