Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T21:09:56+01:00
Młodzież dwudziestego pierwszego wieku posługuje się nie jasnym, niezrozumiałym językiem. Zazwyczaj jest to język wulgarny. Niemile widziany wśród starszych, lub młodszych dzieci. Małe dzieciaki uczą się i zaczynają tak jak oni. Jest to język niechlujny, niemiły. Wiele osób przez to staje się jeszcze gorszymi. Zapobiec temu wcale nie jest łatwo.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T21:12:48+01:00
Jak wiemy, język współczesnej młodzieży jest dosyć zawiły.
Zdecydowanie różni się od mowy, za pomocą której porozumiewają się osoby starsze.
Nastolatkowie stosują przeważnie `młodzieżową gwarę` wyposażoną w neologizmy. Czasami trudno jest ich zrozumieć. Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że społeczeństwo się rozwija.
1 5 1