Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T21:12:02+01:00
Uwaga, uwaga !!!

Zgubiłam książkę autorstwa Aleksandra Fredry pt. " Zemsta". Ta książka była w naszej rodzinie od pokoleń, jest bardzo ważna. Zgubiłam ją dziś ok. 16:00. Dla uczciwego znalazcy przewidziana nagroda. Kontakt : ..........
9 4 9
2010-01-21T21:12:53+01:00
Ogłoszenie!
Zginęła książka pt "Zaczarowane Baśnie" z Biblioteki szkolnej W Poznaniu.
Znalazcę proszę o kontakt na nr: 123456789.
6 3 6
2010-01-21T21:17:12+01:00
Dnia 19.01.2010 roku na terenie szkoły ......zgubiłam książkę pt..........Książka ta jest mi bardzo potrzebna,ponieważ uczę się z niej. Uczciwego znalazcę proszę o kontakt......
3 5 3