Zad. 44 / 138

Znajdź dwa punkty leżące na tej samej prostej co punkty A i B .

a) A = (3,10) B = (17,10)
b) A = ( -7, 12) B = (-12,12)
c) A = (8,-2) B = (8,22)
d) A = (-5,-5) B = (-5,0)



Zad. 45 / 138

Punkt A leży w drugiej ćwoartce układu współrzędnych
i jestodległy od osi x o 5 jednostek, a od osi y o 3 jednostki.
Jakie współrzędne ma punkt A ?





Jak coś , to jest podręcznik nowej podstawy programowej
do 1 klasy gim .


BŁAGAM .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T21:15:13+01:00
Zad 45
A=(-3;5)

zad 44
a)
(8;10)
(20;10)
b)
(4:12)
(-6;12)
c)
(8;1)
(8;13)
d)
(-5;2)
(-5;9)
23 3 23
2010-01-21T22:55:13+01:00
Zadanie 44
a) (8,10)
(20,10)

b) (4,12)
(-6,12)

c) (8,1)
(8,13)

d) (-5,2)
(-5,9)

zadanie 45
A=(-3,5)

Co do 45 nie mam pewności, ale jak to sobie rozrysowałam wydaje mi się, że jest ok ;]
21 4 21