Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T21:20:02+01:00
Bądź pewnym
Zastanów się, dlaczego chcesz pomagać innym ludziom.

Bądź przekonanym
Nie oferuj swej pomocy, jeżeli nie jesteś przekonany o wartości tego, co robisz.

Bądź lojalnym
Zgłaszaj sugestie, nie "uderzaj" w innych.

Przestrzegaj zasad
Nie krytykuj rzeczy, których nie rozumiesz. Może okazać się, że mają swoje uzasadnienie.

Mów otwarcie
Pytaj o rzeczy, których nie rozumiesz. Nie pozwól, by tłumione wątpliwości i frustracje odciągnęły cię od tego, co najważniejsze, bądź zmieniły w osobę stwarzającą problemy.

Chętnie ucz się
Rozszerzaj swoją wiedzę.

Stale się rozwijaj
Staraj się wiedzieć jak najwięcej o Twojej organizacji i pracy.

Nie sprzeciwiaj się kontroli nad sobą
Będziesz pracował lepiej i z większą satysfakcją, wykonując to, czego od Ciebie się oczekuje.

Bądź osobą, na której można polegać
Praca jest zobowiązaniem. Wykonuj to, co zgodziłeś się zrobić. Nie składaj obietnic, których nie jesteś w stanie spełnić.

Działaj w zespole
Znajdź dla siebie miejsce w grupie. Samotnik działający na własną rękę jest mało skuteczny.
1 5 1
2010-01-21T21:22:26+01:00
1) Bądź pewny swoich postęowań !
2) Przestrzegaj obowiązujących Ciebie zasad !
3) Nieustannie się rozwijaj !
4) Bądź uczciwy !
5) Bądź osoba, na której każdy będzie mógł polegać !
6) Ucz się chętnie !
7) Rozszerzaj swoje wiadomości o nowe doświadczenia !
8) Mów otwarcie o swoich spostrzeżeniach !
9) Działaj w zespole i pomagaj mu, gdy będzie tego potrzebował !
10) Pracuj ze satysfakcją i radością !

Pozdrawiam,
Buzzy ;-)
1 5 1