Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T21:22:07+01:00
Wzór na wysokość w trójkacie równobocznym;h=a√3:2

a=√3
h=√3√3:2=1,5

a=4√6

h=4√6√3:2=4√18:2=2√18=6√2
2010-01-21T21:24:18+01:00
A)
a=√3
h=?
h=a*√3/:2
h=√3*√3/:2
h=1.5
Odp:Wysokość trójkąta równobocznego wynosi 1.5.
b)
a=4√6
h=?
h=a*√3/:2
h=4√6*√3/:2
h=4√18/:2
h=4√9*2/:2
h=12√2/:2
h=6√2
Odp;Wysokość trójkąta równobocznego wynosi 6√2.
2010-01-21T22:43:44+01:00
A)
a = √3
h = a*√3 :2
h = √3*√3 :2
h = 1.5

b)
a = 4√6
h = a*√3 :2
h = 4√6*√3 :2
h = 4√18 :2
h = 4√9*2 :2
h = 12√2 :2
h = 6√2