Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T21:19:43+01:00

Wzór sumaryczny - są zapisem w ustalonej kolejności symboli pierwiastkópw tworzących
cząsteczke, z podaniem liczby atomów każdego z pierwiastków
N2O , H2O , H2SO ,



Wzór strukturalny - przedstawiaja sposób wzajemnego powiązania atomów w cząsteczce.
N2O
14 3 14
2010-01-21T21:19:45+01:00
1. zapis czasteczki w formie wzoru np HNO3
2. rozrysowany graficznie model czasteczki :) moze tez byc wzor polstrukturalny np H-O-H albo inny H3-O-H3
10 2 10