Odpowiedzi

2010-01-21T21:23:36+01:00
Ponieważ surowce naturalne mogą się szybko skończyć na planecie oraz wyrób sztucznych jest zdecydowanie tańszy od wyrobów naturalnych.
17 2 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T21:23:38+01:00
Surowce naturalne są drogie, jest ich coraz mniej. Niektóre wyroby z tworzyw sztucznych przewyższają właściwościami wyroby z surowców naturalnych. Dlatego też, iż ratujemy życie zwierzętom futerkowym.
16 4 16
2010-01-21T21:24:09+01:00
Dlatego ,że tworzywa naturalne często się trudno je wyrabia bądź tez się kończą a wyroby sztuczne są łatwe do utworzenia .
12 3 12