Odpowiedzi

2010-01-21T21:25:16+01:00
Dnia 20.01.10r. o godz. 8 między sklepem spożywczym "Masło" a blokiem 9 zgubiono piórnik. Jest on mały. Ma niebieski kolor i różową zawieszkę. Znalazca proszony o kontakt. Tel. 524895786
8 4 8
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T21:27:24+01:00
Uwaga !

Dnia 14 stycznia 2010 roku zginął niebieski piórnik.
Jego cechą charakterystyczną są duże suwaki, w kształcie kokardek.
Wszystkich, którzy widzieli ten piórnik prosimy o zgłoszenie się do gabientu dyrektora. Przwidywana nagorda.

Dyrektor
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T21:27:32+01:00
OGŁOSZENIE!
Dnia 21 stycznia 2010 roku w sali 303 w czasie lekcji pomiędzy godz. 11.30 a 15.05 zaginął piórnik. Był on dość duży, koloru zielonego z czerwonymi paskami dookoła. Ma charakterystyczny napis na lewym boku "Zuzanna". Na znalazcę czeka drobna niespodzianka!

Kontakt: Zuzanna w klasie III D lub nr. tel. 555-55-55
9 4 9