Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T21:44:44+01:00
Siemka :)) Ja też chodze do 5 klasy i znalazłam to w ćw. "Przyroda" ;P cz.2 ;D
Zaraz ci podam rozwiązanie :


Brokuł : Kwiat
Rzodkiewka : Łodyga,liście
Piertuszka :Korzeń
Papryka: Owoc
Fasolka : Nasienie
Czosnek : Owoc
Cebula : Owoc
Pietruszka (natka):liście
Kapusta pekińska : Liście
Szczypiorek : Liście
Fasolka :Nasienie
Pomidory : Owoc
Marchew : Korzeń
Pory: Łodyga
Kalafior : Owoc
To białe nie wiem co to jest właśnie :( ale owoc
Ogórek : Owoc
Sałata : liście
kapusta: liście
seler : Korzeń


Jest dobrze ;))
PozdRawiam ;D ;)
1 5 1
2010-01-21T22:14:00+01:00
Brokuł - Kwiat
Rzodkiewka - Łodyga,liście
Piertuszka -Korzeń
Papryka-Owoc
Fasolka - Nasienie
Czosnek - Owoc
Cebula - Owoc
Pietruszka -liście
Kapusta pekińska - Liście
Szczypiorek - Liście
Fasolka - Nasienie
Pomidory - Owoc
Marchew - Korzeń
Pory- Łodyga
Kalafior - Owoc
Ogórek - Owoc
Sałata - liście
kapusta- liście
seler - Korzeń
1 1 1