Odpowiedzi

2010-01-21T21:41:49+01:00
360-12-24-36°=288°
288°/4=57°
kat 1 57°
2 57+12=69°
3 57+24=81
4 57+36=93°
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T21:42:04+01:00
1kąt-x
2kąt-x+12
3kąt-x+24
4kąt-x+36

4x+72=360
4x=288
x=72

1kąt-72
2kąt-84
3kąt-96
4kąt-108
2010-01-21T21:45:05+01:00
1 kat - 27 stopni
2 kat - 39 stopni
3 kat - 51 stopni
4 kat - 63 stopni

27 +39+51+63 = 180 stopni
180 - miara kątów wewnętrznych ( wszystkich )


;]