Odpowiedzi

2010-01-21T21:52:05+01:00
Mówi się tak, gdyż w Polsce nie palono ludzi na stosach. Nigdy takie prawo nie weszło w życie.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T21:52:48+01:00
O Polsce w XVI w. mówimy, że była " państwem bez stosów " ,ponieważ nie palono w jednym z nielicznych kraji ludzi na stosie.Przy czym na szacunek uległ zmianie.
1 5 1
2010-01-21T21:53:58+01:00
Polska w XVI w byla krajem bez stosow poniewaz miala bardzo mocno rozwinieta tolerancje religijna i dlatego tak sie mowi. Do kraju mogl przyjechac kazdy bez wzgledu na wiare i nie byl przez to przesladowany.
2 5 2