Pomóżcie mi!
mam zadanie na jutro, to jest krzyżówka,
i zadanie brzmi:
'' zanieczyszczone ciecze odprowadzane do oczyszczalni (wspak)''
mam na odpowiedź sześć kratek
i nie wiem co to jest...
To jest zadanie z piątej klasy
błagam odpowiedźcie

2

Odpowiedzi

2010-01-21T21:53:19+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T21:53:20+01:00
'' zanieczyszczone ciecze odprowadzane do oczyszczalni (wspak)''

ścieki - wspak: ikeicś
1 5 1