Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T21:56:18+01:00
120dm=12m
V=1/4 * 12=3m
10*3*12=360m sześciennych
260:15=24

Odp 24 osoby


Ps. V-objętość
2010-01-21T22:00:56+01:00
1/4 * 120 = 30dm
a = 12m
b = 10m
c = 3m

V = 12 * 10 * 3 = 360m³
360m³ : 15m³ = 24

Odp: W tej klasie mogą przebywać 24 osoby.
2010-01-21T22:02:00+01:00
Najpierw zamieniamy jednostki więc 120dm=12m teraz obliczamy 25% z długości i jest to 3m. Wiemy że sala ma kształt prostopadłościanu więc bierzemy wzór na objętość czyli V=a*b*c czyli V=12m*10m*3=360msześciennych dzielimy to na 15 i wychodzi 24osoby